Saturday, January 27, 2018
Učenje se učinkovito seli na splet.
Vsakodnevno doživljanje
spletnega »omreževalnega« komuniciranja nas na nek način dela negotove.
Občutek, da nas nekdo (ali bolje nekaj) stalno sledi in nadzoruje in nam na nek način
sporoča, da o nas ve več, kot mi sami, ni najbolj prijeten. In vendar novi
pristopi, ki jih omogoča umetna inteligenca in posredno oblikovanje obsežnih
podatkovnih baz, prinašajo tudi marsikatero prednost. Npr. v naših potrošniških
navadah, ko nam trg ponuja vse bolj našim željam prilagojeno ponudbo. In prav
ta obet z našimi potrebami uglašene ponudbe obljublja v prihodnje korist še
marsikje. Na primer v izobraževanju. To bo gotovo nadaljnji razlog vse večje
popularnosti in prodornosti spletno temeljenega učenja. Spletno temeljen pouk bo vedno
bolj skušal prepoznavati učenčeve sposobnosti in s tem povezane potrebe
diferencirane učne obravnave. Na nek način bo morala biti v proces
zagotavljanja maksimalnega učnega učinka vključena tudi presoja odnosa mentorja
in učenca. v svojem članku to prepričljivo predstavljata. Ostane nam torej le še da počakamo na kvalitetne
učne algoritme, ki bodo povezali oba cilja učenja in poučevanja v kar se da učinkovito in seveda za
sodelujoče tudi prijetno izkušnjo. In kot pravi T. Seligova: »…pri učenju je
pomembna inspiracija, ne informacija«.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment