Všeč mi je vizija Crnega (Delova SP, 28. 01. 2012), pritegujem pa tudi pomislekom Jonasa (v Dnevnikovem Objektivu, 04. 02. 2012). Poiščimo torej vmesno pot; tablice naj bodo doma kot učbeniki, kot konzole za izdelavo nalog in za vmesno testiranje, v šoli pa se tehnologija pouka prilagodi delu na interaktivnih tablah; nič več nareka izza katedra, ampak razprava in seminarsko delo, za občasno nadzorovano preverjanje znanja pa imajo vse šole računalniške učilnice. In pokukajmo k Južnim Korejcem, ki pripravljajo veliko reformo prehoda pouka na IKT orodja. Sicer pa, Amerika se, tudi zaradi varčevanja vse bolj seli na virtualni pouk, tako na High School kot na College nivoju. Minister Žiga je pa kar pravšnji, da spelje stvar, ker razume zadevo! Sploh bi pa sedanje Ministrstvo za izobraževanje, znanost, kulturo in šport preimenoval v Ministrstvo za prihodnost (in s tem malo potolažil kulturnike v njihovem upravičenem ogorčenju).
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment