Rad prebiram kolumne o uporabi IKT v izobraževanju, ki jih redno objavlja Christopher Dawson v spletnem časniku ZDNet. Tokrat se je lotil zanimive teme v kateri poziva učne ustanove, da začno učinkoviteje uporabljati svojo informacijsko infrastrukturo. Kot primer za svoje negodovanja uporabi pošiljanje klasičnih, papirnih obvestil, s katerimi šole obveščajo starše o dogajanju v šoli. Svoj ugovor utemeljuje z zanimivo logiko, da ker plačuje davke s katerimi država financira javne izobraževalne ustanove pač lahko pričakuje, da bo IKT infrastruktura, s katero se te šole opremljajo tudi ustrezno izkoriščena.
Res da pri nas še nismo v enaki meri oskrbljeni z internetnim in mobilnim omrežjem kot je to zagotovljeno v Dawsonovi Ameriki. Vendar pa je njegov razmislek tehten razlog za pospešitev načrtov naše države, da čim prej zagotovi vsakemu državljanu internetni dostop. In ko bomo tam bo upravičena prav ista zahteva, da se ta oprema tudi učinkovito uporablja. Prepričan pa sem, da bi že ob sedanji pokritosti z informacijskimi omrežji marsikaj lahko storili bolje. In še, na poti do tja pa bi najbrž tudi ne bila od muh strategija npr. ministrstva za izobraževanje, da opremi učence s cenenimi prenosniki tipa Classmate (ali s čim podobnim) in elektronskimi učbeniki. Saj tudi sedanji vsakoletni nakup učbenikov in zvezkov za starše ni zastonj. Rekli boste, da sem sanjač…, že prav, samo spomnim naj, da je bil koncept Classmate razvit z mislijo o deželah v razvoju…
No comments:
Post a Comment