tag:blogger.com,1999:blog-6926934946176266550.post7720401279519440674..comments2023-02-12T02:58:46.067-08:00Comments on Na faksu: Študentska ocenjevanjafnekrephttp://www.blogger.com/profile/10436801894511413977noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-6926934946176266550.post-76877229165439558452009-05-31T09:41:43.758-07:002009-05-31T09:41:43.758-07:00@ Blitz: Všeč mi je utemeljitev smisla repliciranj...@ Blitz: Všeč mi je utemeljitev smisla repliciranja, da bodo "...na tak način študentje dobili občutek, da njihovo ocenjevanje nekdo prebere in si ga tudi vzame k srcu." In tudi zato se mi zdi npr. blog koristna rešitev, ker neposreden pogovor pogosto ne steče, ali ne vsaj pri vseh enako, blog pa morda za sodelovanje opogumi tudi tiste, ki npr. nočejo izstopiti iz svoje anonimnosti. <br /><br />BTW.: to je tudi skoraj edina prilika, kjer zagovarjam anonimnost bloganja :-)fnekrephttps://www.blogger.com/profile/10436801894511413977noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6926934946176266550.post-62685347604530766552009-05-31T08:18:36.624-07:002009-05-31T08:18:36.624-07:00Ja, seveda je treba ocene študentov komentirati. S...Ja, seveda je treba ocene študentov komentirati. Saj gre ali pa vsaj moralo v odnosu učtelj/študent vedno iti za dvosmerno komunikacijo. Kadar je komunikacija enosmerna, je to znak, da je nekaj narobe. Celo pri podajanju znanja mora biti komunikacija obojesmerna - če je enosmerna, se mora učitelj vprašati, kje ga lomi - bodisi je nekaj narobe s predmetom samim ali pa z njegovim podajanjem.<br /><br />In tako je tudi pri študenskem ocenjevanju. Smisel dobi šele s povratno informacijo. Ker vsak zato ima svoj zakaj. Razen tega bodo šele na tak način študentje dobili občutek, da njihovo ocenjevanje nekdo prebere in si ga tudi vzame k srcu.<br /><br />Jaz mislim, da je blog sicer v redu rešitev, še boljši pa je neposreden pogovor.Blitzhttp://blitz.blog.siol.net/noreply@blogger.com